Nowy silnik hybrydowy Suzuki 1.4 16v Boosterjet Hybrid jest sterowany przez ECU Bosch MG1CS026.
Dzięki nowej aktualizacji możesz pracować z K-TAG w trybie serwisowym i interweniować w nowych modelach S-Cross, Swift i Vitara 2020.
Tym razem chodzi o topowe modele japońskiego producenta samochodów z silnikiem hybrydowym. Mowa o 4-cylindrowym silniku benzynowym z turbodoładowaniem w połączeniu z 48-woltową jednostką elektryczną. Hybryda definiowała „światło”, które odnosi duże sukcesy, czego dowodem jest stała i eskalująca sprzedaż japońskiej marki.
Technicy Alientech, nawet w przypadku zupełnie nowych ECU i silników, mogą udzielić niezawodnych odpowiedzi i rozwiązań, które można zastosować w praktyce, aby natychmiast poprawić codzienną pracę. Już teraz możesz odczytywać i zapisywać w trybie serwisowym ECU Bosch MG1CS026.
Lista nowych pojazdów:
Suzuki Vitara 1.4 16v Boosterjet 6MT Hybrid ALLGRIP Bosch MG1CS026 SPC58 RD, WR
Suzuki Vitara 1.4 16v Boosterjet Hybrid 6MT Bosch MG1CS026 SPC58 RD, WR
Suzuki S-Cross 1.4 16v Boosterjet 6MT Hybrid ALLGRIP Bosch MG1CS026 SPC58 RD, WR
Suzuki S-Cross 1.4 16v Boosterjet Hybrid 6MT Bosch MG1CS026 SPC58 RD, WR
Suzuki Swift Sport 1.4 16v Boosterjet Hybrid Bosch MG1CS026 SPC58 RD, WR