Alientech Academy 07-09.06.2022 Warszawa
Alientech Academy 07-09.06.2022 Warszawa

07.06.2022

Praktyczne wykorzystanie narzędzi Alientech (KESS3) oraz oprogramowania (ECM Titanium)

Academy Classes, Basic Level

Ten kurs pozwoli ci wprowadzić się w świat tuningu, zrozumieć wszystkie zastosowania, fazy, podstawowe umiejętności i cele, które mają zostać osiągnięte dzięki modyfikacji jednostki sterującej silnika. Ponadto szczegółowo przeanalizujemy i przeprowadzimy różne testy praktyczne, aby lepiej zrozumieć, jak korzystać ze sprzętu, oprogramowania i usług dostarczanych przez Alientech.

Będziesz miał również okazję pogłębić swoją wiedzę na temat Alientech ECM Titanium i zrozumieć strategie operacyjne stosowane przez jednostki sterujące silników wysokoprężnych i benzynowych. Liczne systemy obecne w silnikach nowej generacji zostaną przeanalizowane, abyś zrozumiał, w jaki sposób i za pomocą których map ECU kontroluje osiągi opracowane dla pojazdu. Ponadto zrozumiesz, jakie są praktyczne procedury i podstawowe techniki wykonania tuningu oprogramowania silników Diesla i benzynowych

Kurs organizowany jest w ciągu jednego dnia i potrwa siedem godzin. Przewidujemy półtorej godziny przerwy na lunch i wystarczająco dużo czasu na wyjaśnienie wszystkich wątpliwości.

 

Pod koniec szkolenia:

Otrzymasz oficjalny Certyfikat uczestnictwa od Akademii Alientech.

 

Program szkolenia

Od 09:00 do 09:15Prezentacje

Od 09:15 do 11:00: Informacje ogólne na temat chiptuningu (parametry programowane w ECU)

 Cele tuningu (podniesienie mocy/momentu, oszczędność paliwa, cechy szczególne)

Anti-tuning protection, Checksum (definicja integralności pliku)

Sterownik silnika (ECM): specyfika i struktura, plik oryginalny i nomenklatura ECU

Od 11:00 do 11:15: Przerwa

Od 11:15 do 12:30: Urządzenie Alientech do tuningu: KESS3

Różnice w funkcjonowaniu: OBD, Bench, Boot

Od 12:30 do 14:00: Przerwa na lunch

Od 14:00 Do 16:00: Przegląd strategii ECM Titanium i ECU

Sterowniki: definicje, zawartość techniczna i funkcjonowanie bazy danych (databank)

Przygotowanie pliku: 2D-3D wizualizacja, widok szesnastkowy i tabelaryczny

Analiza kategorii map i jednostek miar obecnych w pliku: System wtrysku, Sterowanie powietrzem, Ciśnienie turbosprężarki, kąt wyprzedzenia zapłonu

Analiza różnych stanów pracy silnika kontrolowanych przez ECU i powiązane mapy zarządzania silnikiem

Od 16:00 do 16:15: Przerwa

From 16:15 to 17:15: Zarządzanie strategią systemu silnika benzynowego: spalanie, gaźnik, pętla zamknięta, pętla otwarta, czujniki i siłowniki

Zarządzanie strategią systemu dla silników Diesla: Układ wtryskowy, Common Rail, Turbo, Czujniki i Siłowniki

Od 17:15 do 17:30: Pytania i wyjaśnienia

 

08.06.2022

Szkolenie z Tuningu oprogramowania silników Benzynowych

Academy Classes, Advanced Level

Ten kurs pozwoli Ci jeszcze bardziej rozwinąć umiejętności tuningu sterowników silników benzynowych i zrozumieć, jakie ograniczenia mogą być zapisane w innych sterownikach, co nie pozwala na uzyskanie maksymalnych osiągów pojazdu. Zrozumiesz, jak obliczyć maksymalny możliwy przyrost dla dowolnego silnika seryjnego i jakie konkretne procedury strojenia zostały zastosowane w niektórych wybranych praktycznych przykładach. Na koniec zobaczymy, jak używać oprogramowania ECM Titanium do porównywania oryginalnych plików o różnych mocach.

Kurs jest jednodniowy i potrwa siedem godzin. Przewidujemy półtorej godziny przerwy na lunch i wystarczająco dużo czasu na wyjaśnienie wszystkich wątpliwości.

Na koniec szkolenia:

Otrzymasz oficjalny Certyfikat Uczestnictwa Akademii Alientech.

 

Program szkolenia

Od 09:00 do 09:15: Prezentacje

Od 09:15 do 11:00: Zaawansowane zarządzanie nowej generacji ECU na podstawie obliczeń momentu obrotowego: przeniesienia napędu, momentu obrotowego silnika i kół.

  • Analiza struktury zarządzania momentem obrotowym silnika
  • Analiza głównych map zarządzających pracą silnika
  • Wydajność wartości obliczanych przez ECU: Struktura sustemu opartnego na momencie obrotowym, ustawienie pracy silnika, wydajność lambdy
  • “Fizyczne” ograniczenia silnika oraz kiedy dokonać maksymalnego chiptuningu

Od 11:00 do 11:15: Krótka przerwa

Od 11:15 do 12:30: Obliczanie maksymalnego możliwego przyrostu w silniku seryjnym na pliku oryginlanym

  • Metoda maksymalnego przyrostu
  • Przykłady w praktyce

Od 12:30 do 14:00Przerwa na lunch

Od 14:00 do 16:00: Przykład użycia maksymalnego poziomu tuningu na sterowniku Bosch MED17 najnowszej generacji.

  • Modyfikacja map: Kontrola powietrza, system wtryskowy, moment obrotowy silnika, koordynacja pracy turbiny i silnika
  • Analiza wydajności przed i po tuningu
  • Porównanie map tuningowych: momentu obrotowego i mocy

Od 16:00 do 16:15: Przerwa

Od 16:15 do 17:15: Porównanie dwóch różnych plików oryginalnych z innym poziomem mocy

  • Jak szukać dwóch plików o różnej mocy
  • Dopasowanie plików w wizualizacji 2D

Od 17:15 do 17:30: Pytania i wyjaśnienia

 

09.06.2022

Szkolenie z tuningu oprogramowania silników Diesla

Academy Classes, Advanced Level

To szkolenie pozwoli Ci jeszcze bardziej rozwinąć umiejętności dostrajania jednostek sterujących silnika Diesla i zrozumieć, jak uniknąć różnych problemów, takich jak monitorowanie momentu obrotowego.
Zrozumiesz, jak obliczyć maksymalny możliwy przyrost na dowolnym silniku seryjnym, a my krok po kroku zastosujemy procedury strojenia do wybranych przykładów praktycznych. Następnie przygotujemy kilka wykresów na hamowni, aby sprawdzić różnicę przed i po strojeniu. Na koniec zobaczymy, jak wykorzystać oprogramowanie ECM Titanium do porównania oryginalnych plików o różnych poziomach mocy.

Kurs jest zorganizowany w jeden dzień i trwa siedem godzin. Będzie półtorej godziny przerwy na lunch i wystarczająco dużo czasu na wyjaśnienie wszystkich wątpliwości.

  
Na koniec szkolenia:

Otrzymasz Certyfikat Uczestnictwa Akademii Alientech.

Program szkolenia

Od 09:00 do 09:15: Prezentacja

Od 09:15 do 11:00: Zaawansowane zarządzanie nowej generacji ECU na podstawie obliczeń momentu obrotowego: przeniesienia napędu, momentu obrotowego silnika i kół.

  •   Analiza struktury zarządzania momentem obrotowym silnika
  • Analiza głównych map zarządzających pracą silnika
  • Wartości wydajności obliczane przez ECU: Struktura systemu opartego na momencie obrotowym, monitoring momentu obrotowego (torque monitoring)
  • “Fizyczne” ograniczenia silnika oraz kiedy dokonać maksymalnego poziomy tuningu

 

Od 11:00 do 11:15: Przerwa

Od 11:15 do 12:30: Obliczanie maksymalnego możliwego przyrostu w silniku seryjnym na pliku oryginlanym

  • Metoda maksymalnego przyrostu
  • Przykłady w praktyce

 

Od 12:30 do 14:00Przerwa na lunch

 

Od 14:00 do 16:00: Przykład użycia maksymalnego poziomu tuningu na sterowniku Bosch EDC17 najnowszej generacji.

  • Analiza osiągów auta seryjnego
  • Modyfikacja map: momentu obrotowego silnika, systemu wtryskowego, ciśnienia na szynie CR, turbo i limitery/zabezpieczenia
  • Dyno charts comparison between stock and tuned file: torque and power
  • Porównanie map tuningowych: momentu obrotowego i mocy

Od 16:00 do 16:15: Przerwa

Od 16:15 do 17:15: Porównanie dwóch różnych plików oryginalnych z innym poziomem mocy ze sterownika Delphi

  • Jak szukać dwóch plików o różnej mocy
  • Dopasowanie plików w wizualizacji 2D

Od 17:15 do 17:30: Pytania i wyjaśnienia

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl