Zmaksymalizuj osiągi w SUV-ach i samochodach Porsche przeznaczonych do turystyki dzięki silnikowi 4.8 V8, w tym w wersjach z turbodoładowaniem. Ulepsz także elektronikę zarządzającą 4,7-litrowego silnika w Maserati Grancabrio 2017. Dostosuj styl jazdy za pomocą trybu BENCH: zapewnij bezpieczeństwo i prędkość podczas swojej interwencji.
Dostępne nowe ECU:
- Continenetal SDI8
- Bosch MED9.1.1
Wybierz KESS3 - narzędzie do tuningu przeznaczone dla profesjonalistów, które pozwoli Ci rozwinąć działalność zarówno w zakresie samochodów o wysokich osiągach, jak i każdego innego typu pojazdu. Odkryj wszystkie sekrety kalibracji i zwiększ wydajność lub oszczędność paliwa.
Continental SDI8
PORSCHE
Cayenne GTS 4.8 V8 8AT Petrol 309 kW
Cayenne S 4.8 V8 8AT Petrol 294 kW
Cayenne Turbo 4.8 V8 Turbo 8AT Petrol 368 kW
Cayenne Turbo 4.8 V8 Turbo 8AT Petrol 382 kW
Cayenne Turbo S 4.8 V8 Turbo 8AT Petrol 405 kW
Cayenne Turbo S 4.8 V8 Turbo 8AT Petrol 419 kW
Panamera Turbo 4.8 V8 7AT Petrol 382 kW
Panamera Turbo S 4.8 V8 7AT Petrol 419 kW
MASERATI
Grancabrio 4.7 V8 Sport Automatic Petrol 338 kW
Można także pracować nad naprawą sterowników Bosch MED9.1.1, a narzędzie oferuje funkcję klonowania.
CIEKAWOSTKA
W latach 30. XX wieku Porsche pracował nad projektem samochodu "Volkswagen Beetle" (powszechnie znany jako Garbus), który miał być dostępny dla przeciętnego obywatela.
Jednak w trakcie tej pracy Ferdinand Porsche nie tylko przyczynił się do powstania Garbusa, ale także zainspirował się projektem, który ostatecznie stał się podstawą dla pierwszego samochodu Porsche, modelu 356. W roku 1948, Porsche wprowadziło model 356, który był małym, lekkim i dynamicznym sportowym samochodem. Był to pierwszy samochód, który nosił nazwę Porsche.