
Nowe protokoły do bezpiecznej i efektywnej pracy z TCM takimi jak TEMIC DQ250 i 500 MQB oraz Continental VGS2-FDCT, obsługiwane przez VAG i Mercedes-Benz.
Możesz pracować w trybie OBD i serwisowym, aby zapewnić swoim klientom więcej możliwości oferowania wysokiej jakości usług i profesjonalizmu.
Omawiane TCU to:
- TEMIC DQ250 MQB
- TEMIC DQ500 MQB
- Continental VGS2-FDCT
Możesz pracować na setkach pojazdów m.in. Audi, Seat, Skoda, Volkswagen i Mercedes-Benz wykorzystując metodę odczytu:
- OBD (KESSv2)
- SERVICE MODE (K-TAG)
Nowy protokół KESSv2
odczytuj i zapisuj przez OBD (VR)
AUDI
TEMIC DQ250MQB AUDI OBD
SEAT
TEMIC DQ250MQB SEAT OBD
SKODA
TEMIC DQ250MQB SKODA OBD
VOLKSWAGEN
TEMIC DQ250MQB VOLKSWAGEN OBD
Nowy protokół K-TAG
odczytuj i zapisuj poprzez Service Mode
AUDI
TEMIC DQ500MQB AUDI SERVICE MODE
SEAT
TEMIC DQ500MQB SEAT SERVICE MODE
SKODA
TEMIC DQ500MQB SKODA SERVICE MODE
VOLKSWAGEN
TEMIC DQ500MQB VOLKSWAGEN SERVICE MODE
Nowy protokół K-TAG
odczytuj i zapisuj poprzez Service Mode
MERCEDES-BENZ
CONTINENTAL VGS2-FDCT MERCEDES-BENZ SERVICE MODE
Do pracy w trybie Service Mode przy TEMIC DSG DQ500 MQB należy użyć kabla 144300T118!