Zaktualizowane protokoły dotyczą TCUS BOSCH ZF8HP i TEMIC DSG, wyposażonych w pojazdy BMW i VAG. Możesz interweniować z pełnym odczytem i zapisem, dzięki K-TAG bez otwierania ECU:
- BOSCH ZF8HP45
- BOSCH ZF8HP50
- BOSCH ZF8HP90
- TEMIC DQ250
- TEMIC DQ381
Dodane protokoły trybu serwisowego są tym, czego potrzebujesz, aby Twoja praca była szybsza, łatwiejsza i bezpieczniejsza.
Możesz pracować nad setkami nowych pojazdów BMW i Rolls Royce, Audi, Seat, Skoda i Volkswagen, produkowanych od 2003 roku, takich jak Golf czy Passat, aż do najnowszego Arteon 2020; BMW 7-Series i Rolls Royce Wraith i Ghost od 2003 do 2013 roku.
Nowy protokół K-TAG
Odczytuj i zapisuj dzięki Service Mode
BOSCH ZF8HP
BMW
Bosch ZF8HP45
Bosch ZF8HP50
Bosch ZF8HP90
ROLLS ROYCE
Bosch ZF8HP90
TEMIC DSGDQ250 EXX/FXX
AUDI-SEAT-SKODA-VW
TEMIC DQ250 Exx/Fxx
TEMIC DSGDQ381
AUDI-SEAT-SKODA-VW
TEMIC DQ381
Aby pracować w trybie serwisowym na tych TCMS, należy użyć nowego kabla 144300T118← kliknij tutaj