TCU Continental DQ500 i VGS-FDCT: przeprogramuj w trybie BENCH nowe ECU obsługiwane przez KESS3
TCU Continental DQ500 i VGS-FDCT: przeprogramuj w trybie BENCH nowe ECU obsługiwane przez KESS3

Dwa nowe protokoły dostępne w KESS3 pozwolą Ci pracować na TCU Continental DQ500 i VGS-FDCT montowane przez niemieckie marki, w szczególności w sportowych modelach Audi wyposażonych w silnik poprzeczny takich jak RS3, Q3RS i TTRS. Będziesz także mógł pracować na skrzyniach biegów Audi Q3, Mercedes A-Class, B-Class, CLA, GLA i Volkswagen Tiguan.

Zyskaj satysfakcję klientów, osiągając wyższy poziom wydajności dzięki rekalibracji jednostek sterujących silnika i skrzyni biegów.

Obsługiwane nowe ECU:

  • Continental DQ500
  • Continental VGS-FDCT

Podłącz się do dostępnych jednostek TCU bezpośrednio poprzez złącze, odczytuj i zapisuj łatwo i szybciej niż kiedykolwiek, optymalizując pracę i czas. Wykorzystaj w pełni narzędzie aby oferować pełną i niezawodną obsługę Tobie i Twoim klientom każdego dnia w Twoim warsztacie.

 

Continental DQ500


AUDI

Continental DQ500 Audi Bench Mode

VOLKSWAGEN

Continental DQ500 Bench Mode

 

Continental VGS-FDCT

MERCEDES-BENZ

Continental VGS-FDCT Mercedes-Benz Bench Mode

 

DSG gearbox at the top of performance


Grupa Volkswagen łączy swoje dziesięciolecia doświadczeń w dwusprzęgłowej automatycznej skrzyni biegów w modelu DQ500. Montowany w pojazdach marek Audi i Volkswagen z silnikami 2.0 diesel/benzynowymi i 2.5 benzynowymi.

Opracowany na podstawie projektu DQ200, jest wyposażony w pojazdy z silnikiem poprzecznym i napędem na wszystkie koła. Mechanika DQ500 może wytrzymać maksymalny moment obrotowy 600 Nm i w przeciwieństwie do macierzystej skrzyni biegów, ma mokre sprzęgła. DQ200 i DQ500 nada są sprzężone z pierwotnym i wtórnym wałem obsługującym nieparzyste i parzyste koła zębate.

Producent montuje tę skrzynię biegów w kultowym 5-cylindrowym Audi „RS”, aby podkreślić jego niezawodność i sportowy charakter. Modyfikując parametry, pozwala na skrócenie czasu i prędkości zmiany biegów, wykładniczo zwiększając wydajność i płynność. 

 

 

Continental VGS-FDCT

Ta skrzynia biegów została zaprojektowana przez Mercedes-Benz, aby wyposażyć najmniejsze samochody w gamie: A-Class W176, GLA X156, CLA C117 i B-Class C117 z silnikiem poprzecznym i napędem na przednie lub na wszystkie koła.

Stworzenie tej dwusprzęgłowej siedmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów wynikało z potrzeby producenta, aby rozwijać i poprawiać osiągi i komfort swoich pojazdów, odchodząc od wyboru stosowania zrobotyzowanej skrzyni biegów Autotronic, jak w poprzednich generacjach. Podobnie jak skrzynia biegów Volkswagen DSG, Mercedes 7G-DCT jest zbudowany z dwóch współosiowych wałów głównych połączonych ze sprzęgłami, które zarządzają nieparzystymi i parzystymi biegami, gwarantując wydajność i lekkość w bardzo kompaktowym rozmiarze.

Mechanika jest zwymiarowana tak, aby wytrzymać maksymalny moment obrotowy 350 Nm, a oprogramowanie TCU zarządza zmianami za pomocą układu elektrohydraulicznego, który umożliwia ruch różnych siłowników w celu odłączenia i zamocowania sprzęgieł. Interwencja w kalibrację tych skrzyń gwarantuje poprawę ogólnych osiągów w zakresie szybkiej zmiany biegów i komfortu jazdy, biorąc pod uwagę, że nie będzie można pracować nad ogranicznikami momentu obrotowego, aby uniknąć przekroczenia maksymalnych limitów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl