AKTUALIZACJA K-SUITE DLA POJAZDÓW KESSV2, NOWY OPEL, PEUGEOT I TOYOTA, Z ECU BOSCH EDC17C60, JEST WSPIERANY!
Wiele modeli Citroëna i Peugeota, Opel Granland X i Toyota Proace z mikroprocesorem TC1793, można teraz odczytywać i zapisywać dzięki KESSv2, programatorowi sterowników silnika i skrzyni biegów przez port OBD.
JESTEŚMY GOTOWI Z NOWYM PROTOKOŁEM DEDYKOWANYM MARCE FORD, WYPOSAŻONYM W STEROWNIK CONTINENTAL EMS2511 I ECU MICRO TC1791-384.
Ford C-Max, Focus i Kuga, z silnikami 1.5 Ecoboost, można teraz odczytać i zapisywać dzięki KESSv2, programatorowi OBD, który w ciągu kilku minut zapisuje oryginalny lub zmodyfikowany plik w ECU pojazdu, przez port OBD.
NOWA AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA DLA KESSV2! NOWY PROTOKÓŁ DEDYKOWANY MARCE BMW, WYPOSAŻONY W ECU BOSCH MG1CS003, JEST DOSTEPNY!!
Dzięki tej aktualizacji możesz dokonać prawdziwego odczytu przez OBD w pojazdach, wyposażonych w 2 ECU Master i Slave. Aby wykonać te operacje całkowicie bezpiecznie, poprzez menu NARZĘDZIE, będziesz mógł ręcznie wykonać kopię zapasową i przywrócić plik CAFD (plik CAFD lub CAF-Datei to plik konfiguracyjny ECU).
POPRZEZ NOWĄ AKTUALIZACJĘ K-SUITE, NOWE POJAZDY GRUPY FCA, KAWASAKI, MAZDA, VAG, MERCEDES, UAZ, LAD, GMC, ISUZU, JAGUAR, LAND ROVER, KIA I HYUNDAI. SA TERAZ OBSŁUGIWANE
Dzięki aktywacjom Bootloader Tricore, Bootloader Mitsubishi, Tricore Service Mode i JTAG Renesas, możliwe będzie uzyskanie odczytu pełnej zawartości ECU umożliwiającej, w niektórych przypadkach, klonowanie sterownika. Ta ostatnia funkcja umożliwia naprawę ECU, na wypadek gdyby jednostka sterująca była zablokowana lub uszkodzona.
NOWA AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA K-SUITE DLA KESSV2! JESTEŚMY GOTOWI Z NOWYM PROTOKOŁEM DEDYKOWANYM MARCE TRIUMPH, WYPOSAŻONEMU W ECU KEIHIN I MICRO SH72531.
ECU DELCO E39A MPC5566 I E39 MPC5566 SĄ TERAZ OBSŁUGIWANE PRZEZ K-TAG !
Dzięki aktywacji JTAG FREESCALE i metodzie połączenia BAM (Bus Access Module) możliwe będzie uzyskanie pełnej zawartości ECU. Funkcja klonowania pozwoli Ci naprawić ECU, na wypadek, gdyby został zablokowany lub uszkodzony.
Dzięki nowej aktualizacji K-Suite możesz odczytać, zapisać i klonować ECU Chevroleta, Opla i Saaba. Pojazdy te, obsługiwane już przez KESSv2, są teraz dostępne również do modyfikacji za pomocą K-TAG.